Nabór na stanowisko: starszego inspektora Jednoosobowego Stanowiska ds. BHP – stanowisko w korpusie służby cywilnej
Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli poszukuje kandydatów na stanowisko starszego inspektora Jednoosobowego Stanowiska ds. BHP – stanowisko w korpusie służby cywilnej:
Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 0,3
Adres urzędu i miejsce pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli, ul. Spacerowa 27
Telefon kontaktowy: (47) 845 32 09
Telefon kontaktowy do koordynatora dostępności: (47) 845 32 14
Osoba na tym stanowisku:
-
realizuje zadania służby BHP wynikające z aktualnie obowiązujących przepisów;
-
przeprowadza szkolenia wstępne z zakresu bhp dla policjantów i pracowników KPP w Zduńskiej Woli;
-
uczestniczy w procesie oceny ryzyka zawodowego,
-
doradza kierownictwu KPP w Zduńskiej Woli w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;
-
wspiera kierownictwo KPP w Zduńskiej Woli w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
-
przeprowadza kontrole warunków służby/pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny służby/pracy;
-
informuje pracodawcę o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych;
-
występuje do Komendanta z wnioskami zmierzającymi do usuwania stwierdzonych zagrożeń, celem zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków służby i pracy;
-
uczestniczy w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych dotyczących pracowników i policjantów KPP w Zduńskiej Woli;
-
opracowuje i kompletuje stosowną dokumentację dotyczącą wypadków przy pracy i w służbie oraz stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby w celu ustalenia okoliczności i przyczyn zaistniałych wypadków i zachorowań na choroby zawodowe;
-
sporządza cykliczne analizy oraz stosowne raporty.
Wymagania niezbędne
-
posiadanie kwalifikacji do wykonywania zadań na stanowisku starszego inspektora ds. bhp;
-
wykształcenie:
- średnie i zawód technika BHP
lub
-
wykształcenie wyższe o kierunku BHP albo studia podyplomowe w zakresie BHP;
-
wymagany staż:
- w przypadku posiadania średniego wykształcenia i zawodu technika BHP co najmniej 3 lata stażu pracy w służbie BHP;
- w przypadku posiadania wykształcenia wyższego o kierunku BHP albo studiów podyplomowych w zakresie BHP nie jest wymagany staż pracy;
-
dobra znajomość przepisów i norm z zakresu BHP oraz umiejętność ich praktycznego stosowania,
-
znajomość przepisów ustawy o Policji i ustawy o służbie cywilnej,
-
znajomość przepisów prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych;
-
umiejętność obsługi komputera oraz podstawowych programów biurowych i użytkowych (Exel, Word, PowerPoint),
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Wymagania niezbędne:
-
komunikatywność;
-
analityczne myślenie;
-
umiejętność rozwiązywania problemów;
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności BHP albo studia podyplomowe w zakresie BHP;
-
1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku;
-
posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „poufne”;
-
umiejętność organizowania pracy;
-
systematyczność;
-
umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
CV i list motywacyjny,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędne w zakresie wykształcenia,
-
kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz ewentualne ukończenie kursów,
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o treści "wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych",
-
oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Termin składania dokumentów:
do dnia 31 stycznia 2025r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
ul. Spacerowa 27
98-220 Zduńska Wola
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – starszy inspektor Jednoosobowego stanowiska ds. bhp – ogłoszenie nr 146452” należy składać do dnia 31 stycznia 2025 roku:
-
w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli przy ulicy Spacerowej 27,
-
lub za pośrednictwem poczty lub innej jednostki świadczącej usługi przewozowe na adres Komendy. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania przesyłki.
Dodatkowe informacje:
-
Wynagrodzenie obliczane z mnożnika 1,8 kwoty bazowej dla korpusu służby cywilnej (tj. 1.419,41 zł brutto ) oraz dodatek za wysługę lat.
-
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie.
-
Test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących służby bhp, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji oraz pytania dotyczące zakresu zadań realizowanych na stanowisku.
-
Wymagane oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.
-
Oferty, które będą spełniały wymagania formalne, lecz nie zostaną wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjne zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni).
-
Oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
-
Planowane rozpoczęcie pracy - w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KPP w Zduńskiej Woli może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych w KPP w Zduńskiej Woli postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
-
Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść Procedury KPP w Zduńskiej Woli w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalisty:
Oferujemy dodatkowo:
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracownika.
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
-
Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki mieszkaniowej.
-
Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
-
Nagrody jubileuszowe.
-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu.
Dostępność:
-
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.
-
Do składania ofert zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością oraz osoby ze szczególnymi potrzebami.
-
Jako osoba z niepełnosprawnością lub osoba ze szczególnymi potrzebami możesz zgłosić swoje potrzeby na etapie składania dokumentów.
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z pracownikami Zespołu ds. Kadr i Szkolenia nr telefonu (47) 845 32 09 lub koordynatorem dostępności (47) 845 32- 14.
Przetwarzanie danych osobowych
Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Panią/Pana o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli przetwarza Pani/Pana dane osobowe:
-
Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli z siedzibą przy ul. Spacerowej 27, kod 98-220.
-
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Dorota Kazek e-mail: iod@zdunska-wola.ld.policja.gov.pl , tel. (47) 845 32 09, dane kontaktowe osoby zastępującej Inspektora Ochrony Danych (OZIOD) – podinsp. Arkadiusz Powalski e- mail iod@zdunska-wola.ld.policja.gov.pl , tel. (47) 845 32 44.
-
Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e- mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Panią/Pana podane, przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
-
W przypadku złożenia przez Panią/Pana oświadczenia lustracyjnego, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt. 4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.